.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست بخشداری خرم‌آباد تنکابن معرفی شد

با حضور مدیران و مسئولان شهرستان، مراسم تودیع و معارفه بخشدار خرم‌آباد تنکابن در سالن اجتماعی فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، شامگاه سه‌شنبه با حضور مدیران و مسئولان شهرستان مراسم تودیع و معارفه بخشدار خرم‌آباد تنکابن در سالن اجتماعی فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

فرماندار ویژه تنکابن در این مراسم با بیان این نکته که جمهوری اسلامی همانند همه نظام‌های سیاسی برای ارائه خدمات ارزنده نیازمند کارگزارانی است تا مدیریت‌های ملی، استانی، شهرستانی و شهری را به آنها بسپارد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور برای اثبات کارآمدی نظام و ارائه خدمات بی‌منت، مدیران خوب و شایسته‌ای داشتیم و از آنجائی‌که این نظام مقدس به مردم تعلق دارد، شایسته است مدیران و مسئولان با تعامل و همدلی همت کنند تا مشروعیت و کارآمدی نظام افزایش یابد و سطح و کیفیت خدمات آن به مردم در بهبود معیشت و امکانات افزایش یابد.

سیدابراهیم هاشمی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی که حاصل خون شهدا، رهبری امام راحل و تداوم آن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده است، تاکید کرد: همواره در طول عمر پر برکت این نظام مقدس دشمنان با انواع توطئه‌ها، هجمه و ابزارهای گوناگون تلاش کردند تا جلوی پیشرفت آن را بگیرند ولی خوشبختانه نظام با رهبری آگاه و ولایتمداری همه اقشار ملت تمامی توطئه‌ها را خنثی و آنها را به فرصتی برای رشد و پیشرفت بدل کردند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با پایمردی در همه‌ عرصه‌ها با فعل خواستن و بدون اتکا به وابستگی به سایر کشورها و شرق و غرب با تمام وجود از این نظام و دستاوردهای سیاسی، اقتصادی و علمی و فرهنگی آن دفاع کرده و امروزه الگوی تمامی کشورها و ملت‌های آزاده جهان است.

فرماندار ویژه تنکابن با تاکید بر اینکه موج بیداری اسلامی و آزادی‌خواهی در کشورهای منطقه و برخی از کشورهای جهان مشاهده می‌شود، گفت: تحولات بیداری در دنیا رهبری آگاهی مانند ما ندارند و این مسئله که اکثر این جنبش‌ها به انحراف کشیده شوند، بسیار است.

وی افزود: مسئولیت امانتی است برای مدیران و فرصتی است برای خدمت به مردم و تقدیر از خدمات شایسته مدیرانی که خدمت کرده‌اند در اعتقادات دینی ما سفارش شده است و مسئولان موظفند برای تداوم پیشرفت نظام و خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب، رشد و اعتلای کشور حوزه فعالیت‌ها و ارائه خدمات خویش با همدلی تلاش کنند.

سرپرست جدید بخشداری خرم‌آباد تنکابن نیز در این نشست با تقدیر از حسن اعتماد مسئولان استان و شهرستان به او گفت: خدمت به خلق خدا به ویژه منطقه محروم و تاریخی خرم‌آباد را برای خود یک افتخار می‌دانم زیرا بخش تاریخی خرم‌آباد از بزرگ‌ترین و محروم‌ترین بخش‌های استان است و با نظر به تاریخی بودن آن دارای ریشه اساسی فرهنگی شهرستان تنکابن است و امیدوارم با تعامل و همدلی همه مسئولان بتوانیم امور را به نحوی اداره کرده و به سرانجام ‌رسانیم تا رضایت حداکثری آنها که ولی نعمتان ما مدیران هستند برآورده شود.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات ارزنده علیرضا کیائی بخشدار سابق بخش خرم‌آباد تقدیر و ابراهیم عسگرپور به عنوان سرپرست بخشداری منصوب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد رضا 29 آذر 1391
اقای رحمت سلیمی کارمند کوشا جوان و مدیر بخشداری خرم اباد برای بخشدار شدن لایق ترند.
گرچه اقای عسگرپور هم از بدنه فرمانداری هستند و تجربه فراوانی دارند که برای ایشان ارزوی موفقیت داریم
حسینی 30 آذر 1391
حکم رحمت سلیمی برای بخشدار شدن صادر شده بنده نیز ایشان را میشناسم انسان شریف و کاردانی هستند.
حسینی 5 دي 1391
با سلام و احترام
از زحمات خبرنگاران و مدیران سایت فهیم شمال نیوز تشکر می کنیم.لطفا نظر داده شده در مورد این مطلب رو حذف کنید چون موجب اختلاف در بخشداری می شود. هر دو این اقایون الان همکار هستند و این نظر متاسفانه موجب بدبینی شده است.حذف کنید نظر رو ممنون میشیم.
علی وحیدی 5 دي 1391
با سلام و احترام
بدینوسیله خواهشمند است نظر ارسالی در قسمت نظرات خوانندگان در خصوص معارفه سرپرست بخشداری خرم آباد را بدلیل ایجاد اختلاف و بدبینی بین همکاران بخشداری مدکور حذف فرمایید.
با تشکر و امتنان فراوان
p.fateme@yahoo.com 21 بهمن 1391
با عرض سلام و خسته نباشید . لطفا مرا راهنمایی کنید که چگونه می توانم مشکلات شورای روستای خود را با بخشدار محترم درمیان بگذارم (از طریق سایت)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.